۱۱ نکاتی درباره کمپین بازاریابی دیجیتال برای بخش گردشگری (قسمت اول)

بازار جهانی گردشگری بسیار بزرگ است و سالانه بیش از $ ۱ تریلیون دلار درآمد دارد. در سال ۲۰۱۹ ، فروش سفرهای دیجیتالی قرار است به بیش از ۷۵۰۰ میلیارد دلار برسد ، یعنی بیش از نیمی از کل رسیدها.

دلار

با داشتن چنین مخاطب گسترده و سود بالقوه گسترده ، بخش گردشگری و مسافرت به شدت رقابتی است. به همین ترتیب ، مارک ها باید از استراتژی های نوآورانه بازاریابی دیجیتال استفاده کنند تا از این امر متمایز شوند.

در بخش اول این مقاله ، ۵ نکته و راهکار اصلی برای موفقیت در تقاطع مسافرت و بازاریابی دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

۱) جلو و مرکز مخاطبان هدف را نگه دارید

این ممکن است مانند یک درس از بازاریابی ۱۰۱ به نظر برسد ، اما اغلب اوقات فراموش می شود. ایجاد یک کمپین موفقیت آمیز غیر ممکن است بدون دانستن اینکه چه کسی برای ارائه خدمات غیرممکن است غیرممکن است.

این دقیقاً برای شرکت های موجود در فضای مسافرتی و گردشگری به همان اندازه برای هر صنعت دیگر صادق است. به خصوص که صنعت خود به عنوان معیار موفقیت در تجربه کاربری متمرکز شده است ، کمپین های بازاریابی باید متناسب با مخاطبان مناسب طراحی شوند و یا موفق نشوند!

گردشگری

مشتری هدف خود را شناسایی کنید

اولین قدم شناسایی مشتری هدف شما است.

در مورد محصولات مسافرتی که می فروشید فکر کنید؛ آیا آنها به خانواده ها ، زوج های جوان ، ماجراجویان انفرادی ، مسافران ارشد و یا ترکیبی از جمعیت های مختلف مراجعه می کنند؟ از آنجا ، می توانید ویژگی هایی را انتخاب کنید که شخصیت خریدار برند شما را تشکیل می دهد.

خاص باشید

برای مثال ، بیایید بگوییم که بخش عمده ای از محصولات شما به بهترین وجه برای زوج های جوان تأمین می شود. با دانستن این اطلاعات ، برخی از ویژگی های مشتری وجود دارد که می توانید بلافاصله شروع به هدف گیری کنید.

این ممکن است شامل افراد زیر ۳۵ سال ، افراد بدون فرزند و زوجینی باشد که اخیراً ازدواج کرده اند. بازار ماه عسل ممکن است مناسب آنچه شما ارائه می دهید مناسب باشد و بنابراین منطقی است که برخی از استراتژی بازاریابی خود را روی آن طاقچه خاص متمرکز کنید.

ازدواج

همدردی

همچنین می توانید خود را در جایگاه شخصیت مورد نظر خود قرار دهید.

به عنوان مثال ، خود را به عنوان یک مادر یا پدر تصور کنید که برای خانواده خود سفر می کند. کدام مقصد بهترین ترکیب فعالیتها ، سرگرمی ها و ارزش خوب را فراهم می کند؟ و آنها از کجا می توانند از محصولات شما مطلع شوند؟ علاوه بر جستجوی استاندارد گوگل ، والدین ممکن است نظرات را در فیس بوک بررسی کنند یا ایده هایی را از انجمن گفتگو جمع کنند.

ایده

قبل از انجام هرگونه فعالیت بازاریابی دیگر ، بسیار مهم است که نمایه مشتری هدف خود را پین کنید. این شخصیت هر روند بازاریابی دیگری را آگاه می کند.

۲) از تمام جنبه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید

نیازی نیست که به شما بگوییم که تأثیر رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر بازاریابی دیجیتال داشته است.

در بخش سفر ، سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Instagram و Pinterest به مسافران کمک می کند تا برای تعطیلات خود الهام بگیرند ، هتل مناسبی را انتخاب کنند و فعالیت ها و جاذبه های جذاب را کشف کنند.

مشارکت معنی دار در طول

مشتریان آینده نگر از قبل از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، بنابراین مهم است که در کجای این کشور باشید. مارک های مسافرتی و جهانگردی باید از یک هدف اجتماعی برخوردار باشند.

کافی نیست فقط یک حساب کاربری تنظیم کنید و مجدداً از محتوای ارسال شده در جای دیگر استفاده کنید. مشاغل باید با شروع بحث و گفتگو ، پاسخ دادن به نظرات ، پاسخ به سؤالات و ارائه خدمات استثنایی به مشتری ، در تعامل معنادار با مخاطبان خود باشند.

همه این فعالیت ها جنبه های یک کمپین بازاریابی گسترده تر دیجیتال است ، که در چارچوب نحوه کمک به آنها برای دستیابی به اهداف خود انجام می شود.

به عنوان مثال ، پاسخگویی سازنده به نظرات در مورد یک فیلم Facebook ممکن است به نظر یک کار مهم در بازاریابی نباشد ، اما این فعالیتی است که ظاهر یک کسب و کار را تقویت می کند و توانایی تعامل سازنده با مخاطبان خود را نشان می دهد. خود را در جای مسافری قرار دهید که از کدام دو هتل رزرو کند.

این تصمیم می تواند به عنوان شاهد یک تعامل مثبت در رسانه های اجتماعی بی نظیر باشد. هر ارز ممکن است یک عامل انگیزشی باشد که بازدید کننده را به مشتری تبدیل می کند. در این زمینه ، این جنبه بسیار مهم بازاریابی است.

اهرم رسانه بصری

رسانه های اجتماعی بویژه در صنعت مسافرتی و جهانگردی با رقابت بسیار روبرو هستند ، اما روشهای خلاقانه ای برای استفاده از این مزیت به نفع شما و ایستادگی وجود دارد.

سفر نقطه فروش بی نظیری دارد که می تواند در سرگردان دیگران بازی کند ، بنابراین تصاویر و فیلم ها می توانند شگفتی های خود را بدست آورند.

سفر آلبرتا نمونه ای عالی از چگونگی اعمال نفوذ ویدیو می تواند دسترسی شما را افزایش دهد! کانال یوتیوب آنها ثابت می کند که با نمایش تجربه و جو می توانید تجربه کنید.