۵ کمپین موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی که می توانید از آنها بیاموزید

آیا می دانید ۷۸ درصد مشاغل تیم های خاصی را برای رسانه های اجتماعی خود اختصاص داده اند؟ این افزایش از ۶۷ درصد پنج سال پیش نشان می دهد که سازمانها به طور فزاینده ای قدرت رسانه های اجتماعی را برای جذب و درگیر کردن مشتری اذعان می کنند.

خبر بد؟ Webbiquity گزارش می دهد که ۸۳٪ از مشتریان تجربیات بد را در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی گزارش داده اند. به عنوان یک صاحب مشاغل ، واضح است که استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی به نفع شما بسیار مهم است ، اما آیا می دانید چگونه می توانید تأثیرگذاری کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به حداکثر برسانید؟ آیا می دانید اهداف شما باید چه باشد ، و چگونه می توانید به آنها برسید؟ این که آیا شما می خواهید یک استراتژی رسانه اجتماعی باشید یا در حال مدیریت هستید ، می توانید کتاب الکترونیکی رایگان ما را بارگیری کنید تا دریابید که چگونه مهارت های اصلی خود را برای اجرای و نظارت بر یک استراتژی دیجیتالی موثر بکار بگیرید.

دیجیتال

ما از طرف شما کمی تحقیق کرده ایم و به شما پنج کمپین موفقیت آمیز را نشان خواهیم داد که باعث ایجاد موج در سکوهای مختلف رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام شده اند. بنابراین ، چه کسب و کار شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی جدید باشد ، یا به نوعی یک جانباز فصلی است ، این پنج کمپین می تواند به شما بینش نسبت به اجرای کمپین هایی را بدهد که مصرف کنندگان به آنها پاسخ دهند.

اکنون ۷۸٪ مشاغل تیم های خاصی را برای رسانه های اجتماعی خود اختصاص داده اند

این توییت

پنج کمپین الهام بخش رسانه های اجتماعی و آنچه می توانید از آنها یاد بگیرید!

۱ ٫ داچیا

بستر مورد استفاده

فیس بوک

درباره شرکت

داچیا (یک شرکت تابعه رنو) یکی از سریعترین مارک های اتومبیل در اروپا است. بازار مشتری که در بازار اتومبیل های کاربردی خود که دارای نسبت های شگفت انگیز قیمت و ارزش هستند ، مشهور است ، در سه سال گذشته ۶۰،۰۰۰ دستگاه رشد داشته است.

قیمت

هدف

برای تولید سرب و ایجاد آگاهی از برند.

راه حل

راه حل

با استفاده از پست های تقویت شده در فیس بوک ، داچیا تبلیغات مربوط به مدل های Sandero ، Logan و Stepway خود را قرار داد. آنها هم روی رایانه های شخصی و هم برای کاربران موبایل متمرکز شده اند این شرکت با درج داده های فعالیت گذشته ، اطمینان حاصل کرد که طیف گسترده ای از آزمایش آگهی انجام شده است ، اساساً اثر تبلیغات را بر اساس مکانی که مشتریانشان در چرخه خرید قرار داشتند ، بهینه می کند.

موبایل

نتایج

     

  • در مقایسه با تبلیغات نمایش استاندارد ، ۴۵٪ کاهش در هزینه برای هر سرب را کاهش می دهد
     
  • ۲۷ امتیاز افزایش در فراخوان تبلیغات
  •  

  • افزایش ۶ برابری در مطلوبیت برند
  •  

  • بالا بردن ۶ امتیاز در قصد خرید

برنامه تولید سرب همیشه در فیس بوک ، بخش قابل توجهی از هدایت های تست ما را تولید می کند .- آنتوان هری ، مدیر ارتباطات دیجیتال ، رنو

آماده سازی کلید

تبلیغات کمپین فیس بوک یک میدان مین برای تولید سرب و همچنین فراخوان تبلیغات است. در صورت استفاده صحیح ، پیام های پاسخ مستقیم پایدار مربوط به خوراک می توانند به روشی مقرون به صرفه منجر شوند و همچنین به تقویت مطلوب برند کمک کنند!

۲ ٫ تلویزیونها

بستر مورد استفاده

فیس بوک

درباره شرکت

TVibes یک شرکت منحصر به فرد است که به مشتریان امکان می دهد کانال های تلویزیونی خود را با استفاده از فیلم های موبایل خود (که در ابر ذخیره می شوند) ایجاد کنند. آنها از زمان آغاز حقیرشان در سال ۲۰۱۴ بسیار طولانی گذشته اند (آنها یک برنامه موفقیت آمیز iOS را در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کردند) و بیشتر به این دلیل شناخته شده اند که به کاربران اجازه می دهد مخاطبان خود را برای مشاهده کانال ها انتخاب کنند.

هدف

برای ایجاد کاربران برنامه های وفادار و درگیر.

هدف کمپین TVibes تشویق مشتریان به استفاده از برنامه خود برای ذخیره سازی فیلمبرداری موبایل بود. از آنجایی که فیسبوک یک بستر شهودی برای تولید سرب است ، بنیانگذاران این شرکت از غول رسانه های اجتماعی برای امتحان و ثبت نام های بیشتر و پیروان بیشتر استفاده کردند.

راه حل

اوری و گیلاد – بنیانگذاران TVibes – به طور غریزی می دانستند که باید یک سایت اجتماعی مانند فیس بوک را در برنامه اجتماعی خود ادغام کنند. این امر باعث می شود تا برای دنبال کنندگان آسان ایجاد حساب ، ورود به سیستم و اکتشاف کانال های ایجاد شده توسط آشنایان خود ، همه به راحتی از صفحات خانگی فیس بوک انجام شود. بنیانگذاران برای کمک به تشویق ثبت نام ها بر اساس گروه های مخاطب هدفمند ، از تبلیغات نصب برنامه موبایل استفاده کردند. آنها با مرتب کردن مخاطبان خود بر اساس واکنش به تبلیغات ویدیویی و با استفاده هوشمندانه از مخاطبان ظاهری ، آنها یک استراتژی درخشان برای بهینه سازی کمپین خود داشتند.

نتایج

     

  • ۵۰٪ از نصب برنامه های جدید که توسط Facebook استفاده می شود
  •  

  • ۱۰٪ وفاداری و تبدیل بالاتر از آن دسته از نصب های مبتنی بر فیس بوک
  •  

  • ۲۰٪ نرخ تعامل بالاتر از کاربر فیسبوک

تبلیغات فیس بوک ما اثبات شده است که موثرترین راه برای دستیابی به کاربران چه از نظر هزینه در هر نصب و چه از همه مهمتر ، نرخ تعامل بالاتر است. “
– یوری اشنایدر ، بنیانگذار و مدیرعامل ، TVibes

آماده سازی کلید

راهنمایی ها و مشتریانی که از طریق کمپین های فیس بوک محور به دست می آیند بسیار بیشتر درگیر می شوند و احتمال دارد تا در دراز مدت وفادار بمانند. کمپین های تبلیغاتی ویدیویی استراتژی های ارزشمندی برای بازاریابی هستند که می توانند بر تعداد مشتریان جدید و مشتریان بلند مدت شما تأثیر بگذارد.

۳ ٫ ردبول

اینستاگرام

درباره شرکت

توسط Red Bull ، مصرف کنندگان بیش از ۲۸ سال به آنها “بال داده اند” ، و آنها در رده بندی شماره ۷۶ در لیست مارک های قدرتمند Forbes در سال ۲۰۱۵ قرار گرفتند. نوشیدنی انرژی اولیه آنها را می توان در بیش از ۱۷۰ کشور یافت ، بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت بیش از ۶۰ میلیارد قوطی نوشیدنی معروف خود فروخته است. از زمان شروع حقیر آنها در سال ۱۹۸۷ ، این مارک از آن زمان ۴ طعم نوشیدنی انرژی زا را برای عرضه به سلیقه و ترجیحات فردی منتشر کرده است.

هدف

برای هدایت آگاهی از گسترش برند.

هدف کمپین اینستاگرام آنها تقویت آگاهی و فروش نوشیدنی انرژی زا با طعم گرمسیری “Summer Edition” آنها برای بازار استرالیا بود.

راه حل

ردبول با تمرکز جدی روی سادگی و ساخت برند ، راه را برای فعالیت واقعی خود با یک تیزر تبلیغاتی درست قبل از ضربه تابستان هموار کرد. برای اینکه توجه مخاطبان به ظاهر جدید قوطی ها متمرکز شود ، آنها فیلترهای زرد را در طیف وسیعی از تصاویر و فیلم ها نشان می دهند که روزهای معمولی تابستان را به نمایش می گذارند. این برند دو برابر بیشتر از نزدیکترین رقبای خود با روند هشتگ #thissummer همراه بود.

نتایج

     

  • آسانسور ۱۰ نقطه ای در آگاهی از ذهن بالا
  •  

  • آسانسور ۹۵ نقطه ای در طرفداری
  •  

  • افت ۷ امتیازی در بازار غیرمترقبه
  •  

  • ۱ ٫ ۲ میلیون مشتری به
  • رسیدند

آماده سازی کلید

بازار گسترده ای برای کمپین های راه اندازی شده در سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد ، و قدرت اینستاگرام می تواند در رانندگی کاربران درگیر در آن قابل توجه باشد. برای اینکه از قدرت کامل یک کمپین رسانه های اجتماعی در اینستاگرام استفاده کنید ، باید درک کنید که مصرف کنندگان چگونه از مسیرهای اجتماعی استفاده می کنند تا بتوانید از آنها نیز استفاده کنید. ردبول با هشتگ #thissummer خود این کار را انجام داد.

۴ ٫ Glu

اینستاگرام

درباره شرکت

Glu Mobile یک ناشر بازی معروف دستگاه های هوشمند است که از سال ۲۰۰۱ تاکنون آغاز شده است. بازی های آنها بر روی بازی های اصلی IP مانند Gun Bros ، Deer Hunter و Zombie Defense متمرکز شده است ، اما نام آنها معدودی است. بازی های “Freemium” آنها را می توان در سیستم عامل های iOS ، Android ، Windows و MAC بازی کرد و به طیف گسترده ای از مخاطبان جهانی عرضه کرد.

هدف

برای افزایش نصب برنامه.

Glu می خواست تعداد نصب ها را برای بازی جدید خود یعنی Diner Dash 2016 افزایش دهد و شگفتی های بازاریابی آنها می دانستند که آنها نیز باید یک بخش مخاطبان گسترده تر را هدف قرار دهند. کمپین اینستاگرام نیز به عنوان بخشی از آزمایش کردن آب اجرا شد تا ببیند این سیستم عامل گزینه مناسبی برای دستیابی به کاربران جدید است یا خیر.

راه حل

Glu Mobile با ReFUEL4 همکاری کرد تا بتواند دنبال کننده مجموعه های عظیم غذاهای اینستاگرام باشد. آنها آگهی های عکس هوشمند ایجاد کردند که یک سرآشپز واقعی را نشان می داد و مقادیر غذایی Diner Dash را از بازی به تصویر تبلیغ اضافه می کردند. CTA درخشان به “نصب اکنون” منجر به رونق نصب برنامه ها برای این شرکت شد. گلو همچنین ضمن تدوین کارزار خود از ویرایشگر قدرت و فیس بوک فیس بوک استفاده کرده و از ابزارهای هدفمند برای دسترسی به مخاطبان زنان در سنین ۱۸ تا ۴۵ سال استفاده کرده است.

نتایج

     

  • ۳۹٪ از فعالیت قبلی اینستاگرام خود افزایش می یابد
  •  

  • ۸۰۰،۰۰۰ برداشت در طول کمپین

آماده سازی کلید

اینستاگرام روشی شگفت انگیز برای دستیابی به مخاطبان جدید است ، به روشی که مخاطب بخواهد از آن به بازار عرضه شود. از جمله داشتن CTA مستقیم و واضح در پست های شما برای رانندگی رفتارهای خاص مهم است.

۵ outs دختران پیشاهنگ

توییتر

درباره شرکت

به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی ، دختران پیشاهنگی ایالات متحده از بیش از ۱۰۰ سال پیش با زنی شروع کردند که معتقد بود که هر دختر قدرت عظیمی دارد. از زمان نخستین سرباز دختر پیشاهنگ در مارس ۱۹۱۲ ، آنها بزرگ شده اند و به دختران کمک می کنند تا احساسات ، استعدادها و نقاط قوت خود را پیدا کنند. بیشتر ما دختران پیشاهنگ را می شناسیمکوکی های شگفت انگیز آنها. کوکی هایی که به دختران کمک می کنند تا شکوفا کنند و وجوهی را که برای استفاده شگفت آور در کل جامعه قرار می گیرند جمع کنند.

هدف

برای هدایت بارگیری برنامه ها

تیم رسانه های اجتماعی متوجه شدند که بسیاری از مشتریان هنگام پیدا کردن نزدیکترین نماینده دختر پیشاهنگی دختران در هنگام بازی کوکی فصل کاملاً مشکلی داشتند. آنها می خواستند جستجوهای غرفه کوکی را در وب سایت رسمی خود هدایت کنند و همچنین تعداد بارگیری را برای برنامه تلفن همراه Girl Scout Cookie Finder افزایش دهند. این نه تنها به نفع سازمان بلکه همچنین کمک بزرگی به مشتریانی خواهد شد که به دنبال خرید کوکی هستند.

مشکلی

راه حل

GirlScouts در یک کمپین نصب برنامه توییتر از کارت برنامه (نمایش محصولات دلپذیر آنها) استفاده کرد ، که به راحتی و به راحتی کاربران امکان دانلود و باز کردن برنامه Cookie Finder Girl Scout را از حساب توییتر خود گرفتند. این منجر به افزایش قابل توجه تبدیل شد!

نتایج

نصب و راه اندازی برنامه های توییتر محور ۱۹،۵۰۰+

وی افزود: “توییتر یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد برای ما ارائه می دهد زیرا مشتریان ما کاربران فعال و در تلفن های خود ۲۴/۷ هستند. گزارش تبدیل توییتر نیز کاملاً واضح است. رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده بود ، ما کمتر از یک روز از زمان ایده گرفتن کمپین را تنظیم کردیم. به طور کلی ، توییتر برای ما مسابقه ای واقعا شیرین است. “- Kayla Santalla ، ارشد استراتژیست رسانه دیجیتال در دختران پیشاهنگ ایالات متحده

آماده سازی کلید

با افزودن تصاویر به کارتهای برنامه توییتر ، به مشتریان بالقوه تصویری از آنچه که برنامه شما ارائه کرده است می دهد. استفاده از عملکرد برنامه کارت یک روش عالی برای این است که مشتریان بتوانند به راحتی از طریق توییتر به برنامه شما دسترسی داشته باشند.

شما ۵ کمپین موفق در رسانه های اجتماعی دارید که در چند سال گذشته موج زده اند. این مثال ها به سادگی با این حقیقت صحبت می کنند که بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر می تواند تأثیر داشته باشد و تفاوت بزرگی در ایجاد سرب ، آگاهی از برند و فروش ایجاد می کند. این برنامه ها را هنگام برنامه ریزی بعدی خود به خاطر داشته باشید!

افکار نهایی

شما ۵ کمپین موفق در رسانه های اجتماعی دارید که در چند سال گذشته موج زده اند. این مثال ها به سادگی با این حقیقت صحبت می کنند که بازاریابی رسانه های اجتماعی چقدر می تواند تأثیر داشته باشد و تفاوت بزرگی در ایجاد سرب ، آگاهی از برند و فروش ایجاد می کند. این برنامه ها را هنگام برنامه ریزی بعدی خود به خاطر داشته باشید!