۸ انواع ضروری محتوای برای فعال سازی فروش

ایجاد محتوا برای برند شما که مطابق با personas خریدار شما باشد ، یک بخش اساسی در فروش فروش است و می تواند روند فروش شما را ایجاد یا خراب کند. راه حلهای فروش درجه یک برای کمک به نام تجاری شما در دستیابی به چشم اندازهای با پتانسیل بالا ، افزایش تبدیل ها و بستن معاملات با ارزش بالا طراحی شده است.

راه حل

غالباً بازاریاب های دیجیتال وظیفه ایجاد محتوا را هم برای بازاریابی محتوا و هم برای فروش به عهده دارند. بنابراین ، چگونه می توانید برای کمک به تیم خود برای افزایش فروش ، از تلاشهای بازاریابی محتوای خود استفاده کنید؟

دیجیتال

محتوا که فروش را فعال می کند چیست؟

محتوا هرگونه اطلاعات یا تجربه آنلاین است که به ساخت روایت برند شما کمک می کند و تجربه آنلاین را برای کاربر فراهم می کند. این که آیا این یک وبلاگ با کیفیت بالا ، پست وبلاگ با فرم بالا است یا ویدئویی که مزایای استفاده از خدمات یا محصول شما را توضیح می دهد ، محتوا است برای بازاریاب های دیجیتال و متخصصان فروش برای ارتباط با مخاطبان و ایجاد ارتباطات معنی دار با چشم اندازهای با کیفیت بسیار مهم است. .

وقتی صحبت از راه حل های فروش امکان پذیر می شود ، انواع محتوائی که ایجاد می کنید می تواند تأثیر عمده ای بر تعداد فروش نزدیک شما داشته باشد. نظرسنجی توسط DemandMetric نمونه هایی از آنچه ممکن است محتوا برای فروش در نظر گرفته شود ارائه می دهد ، از جمله:

     

  • پست های وبلاگی آموزنده
  •  

  • مطالعات موردی
  •  

  • توصیفات مشتری
  •  

  • محتوای تعاملی
  •  

  • چاپ مواد
  •  

  • کمپین های ایمیل

از دیدگاه مدیریت محتوای فروش ، محتوای دیجیتال جنبه ارزش بالایی از هر قیف فروش آنلاین موثر دارد. این مواد برای جلوگیری از حرکت چشم اندازهای پتانسیل بالا در قیف فروش و اتصال به فرایند فروش تهیه شده اند.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که محتوای ایجاد شده برای امکان فروش ، کاملاً متفاوت از محتوای ایجاد شده برای اهداف بازاریابی محتوا است. طبق گفته های لرزه نگاری ، محتوای ایجاد شده برای مراحل تبدیل و بسته شدن قیف فروش به عنوان محتویات فروش فروش طبقه بندی می شود ، در حالی که محتوا ایجاد شده برای جذب منجر و تبدیل آنها به چشم انداز ، محتوا برای اهداف بازاریابی است.

بازاریابی محتوا

هنگامی که یک تیم بازاریابی و فروش در انواع محتوا ایجاد شده برای امکان فروش در مقابل مواردی که برای اهداف بازاریابی محتوا ایجاد شده اند ، تراز می شوند ، یک تیم فروش می تواند از قطرات به خوبی در نقاط مختلف لمسی مختلف استفاده کند تا تبدیل نهایی از آینده به مشتری وفادار شود.

لیست زیر هشت نوع محتوای اساسی را که می توانید به عنوان راه حل های فروش با کیفیت بالا استفاده کنید ، برجسته می کند:

۱ ٫ مواد تحقیق و تحلیل رقبا

برای اینکه تیم های فروش به طور واقعی نیازهای مشتریان خود را درک کنند ، باید رقابت خود را درک کنند. محتوای تحقیق و تجزیه و تحلیل رقبا به برندها این امکان را می دهد تا ضمن برجسته کردن مناطقی که در آن وجود ندارند ، بینشی از چگونگی ارتباط رقابت با مخاطب مورد نظر خود کسب کنند.

هنگامی که متخصصان فروش می دانند شرکتشان در صنعت نسبت به دیگران بهتر عمل می کند ، می توانند اطلاعات و راه حل هایی را برای آینده ارائه دهند که نشان دهنده مزیت انتخاب محصول یا خدمات آنها است. یک سند تجزیه و تحلیل رقابتی با کیفیت بالا ، به متخصصان فروش می آموزد که چگونه می توانند یک چشم انداز با پتانسیل بالا را ترغیب کنند تا آخرین مرحله در قیف فروش آنلاین باشد.

۲ Studies مطالعات موردی و محتوای دیگر مشتری محور

به عنوان نمونه ای از سند فروش دیگر برای چشم متخصصان فروش ، اسناد باکیفیت مشتری محور به ایجاد درک بهتر از مشتریان و خواسته ها ، نیازها و ترجیحات آنها کمک می کنند.

محتوای اول خوب مشتری حاوی مبارزات و چالش هایی است که مخاطب هدف شما با آن روبرو است ، هدایت یک شخص فروش را برای به اشتراک گذاشتن محتوا و اطلاعات نشان می دهد که چگونه محصول یا خدمات آنها می تواند راه حلی با ارزش باشد که به دنبال آن بوده اید.

این نوع از محورهای مشتری محور می تواند به اشکال مختلف مانند مطالعات موردی ، توصیفات ویدئویی یا توصیه های کتبی مشتری به تیمهای فروش ارائه شود. در حالت ایده آل ، این نوع محتوا مقداری را که تجارت شما به مشتریان خود ارائه می دهد ، ارتباط می دهد.

محتوای مشتری محور با کیفیت بالا اغلب چالشی را که نیاز به راه حل دارد ، چگونگی قدم گذاشتن یک برند برای ایجاد مثبت و نتایج حاصل از استفاده از یک سرویس یا محصول خاص ، توضیح می دهد. این اسناد منابع فوق العاده ای برای چشم اندازهای مرحله اواخر هستند که می توانند از اثبات چگونگی راه حل شما تغییر دهنده بازی مورد نیاز خود بهره مند شوند.

۳ Posts پست های وبلاگ

حتی اگر بازاریابی محتوا و مواد فروش امکان استفاده برای انواع مختلف ایجاد شده باشد ، برخی از مطالب بازاریابی محتوا مانند پست های وبلاگی آموزنده می توانند در مراحل آخر قیف فروش آنلاین استفاده شوند. به عنوان ابزارهای فروش فروش ، پست های وبلاگ منابع ارزشی بالا هستندمی تواند متخصصان فروش را آموزش داده و از آنها استفاده کند تا چشم اندازها را ببندد و فروش را ببندد.

از منظر بازاریابی دیجیتالی ، بسیار مهم است که اسناد مانند پست های وبلاگ در سیستم های ذخیره سازی مبتنی بر ابر مانند گوگل Drive یا Dropbox به راحتی در دسترس متخصصان فروش قرار گیرند. به جای اینکه به عنوان پست وبلاگ برچسب زده شوید ، می توانید آنها را به عنوان اسناد مرجع یک صفحه سریع برای اهداف دستیابی به اشتراک بگذارید.

۴ ٫ کتابهای الکترونیکی و Whitepapers

اگرچه آنها در مراحل اولیه فروش برای اهداف بازاریابی محتوا بطور سنتی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما محتوای دروازه بان مانند کتابهای الکترونیکی و whitepapers مواد ارزشمندی برای هم بازاریابان محتوا و هم متخصصان فروش هستند.

هنگامی که تیم های فروش و بخش های بازاریابی یک خط ارتباطی فعال را حفظ می کنند ، می توانند اطمینان حاصل کنند که این کتابها و لیست های سفید با نیازهای چشم انداز بالقوه صحبت می کنند ، که بیشتر آنها در قیف فروش پیدا می شوند.

این اسناد و منابع تمام عیار اغلب حاوی آمار و اطلاعات آموزشی در مورد چگونگی ارائه خدمات یا محصول یک راه حل ، راه حل مورد نیاز یک چشم انداز هستند. اگر یک متخصص فروش نیاز به قطره قطره ای و لحظه آخری دارد ، می تواند برای افزایش اطلاعاتی به کتابهای الکترونیکی گذشته و عکسهای سفید مراجعه کند.

۵ crip اسکریپت فروش

این جایی است که تکنیک های بازاریابی سنتی با استراتژی های افزایش فروش دیجیتالی روبرو هستند. Ring DNA اسکریپت های فروش را به عنوان “مجموعه ای از نقاط گفتگو” تعیین می کند که توسط متخصصین فروش در مراحل پایانی قیف فروش مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگامی که اسکریپت های فروش به درستی انجام می شوند ، جنبه ای اساسی از یک استراتژی فروش دارند. این اسکریپت ها باید مطابق با اطلاعاتی باشند که چشم انداز ارائه شده است ، در عین حال محتوای آموزشی جدیدی نیز ارائه می دهند که می تواند آنها را ترغیب به تصمیم گیری خرید نهایی کند. این اسکریپت ها پایه ای برای ثبات در کل قیف فروش و همچنین بین متخصصین مختلف فروش در یک تیم فراهم می کنند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که برای اینکه اسکریپت های فروش راه حل های مؤثر فروش باشند ، باید از آنها به عنوان راهنما استفاده شوند نه اینکه کلمه ای را برای کلمه خواند. در عوض ، آنها صدا و لحنی صحیح را که با یک مارک هماهنگ هستند فراهم می کنند و در حالی که بین مراحل قیف فروش حرکت می کنند ، گفتگو را با چشم انداز راهنمایی می کنند.

برای بازاریابان دیجیتالی که مشغول تهیه اسکریپت فروش هستند ، بسیار مهم است که شما به طور فعال با متخصصین فروش ارتباط برقرار کنید تا بدانید که چه جنبه هایی از اسکریپت فروش کار می کند ، و در کجا می توانید نقاط گفتگو را بهینه کنید تا یک مرجع ساده برای متخصصان فروش ایجاد کنید.

۶ Cont محتوا و پیام های رسانه های اجتماعی

کانال های رسانه های اجتماعی یک بازاریابی پرقدرت را برای بازاریابان محتوا و متخصصان فروش فراهم می کنند. جنبه های پیام رسانی این کانال ها به ویژه راه حل های توانمندسازی فروش هستند ، زیرا آنها پایه ای برای تعامل چشمگیر چشم انداز فراهم می کنند.

بازاریابان محتوا و دیجیتال اغلب برای حفظ حضور فعال رسانه های اجتماعی برند ، وظیفه یابی و ایجاد محتوای با کیفیت بالا را دارند. چه این یک پست وبلاگ عمیق باشد و چه ویدیوی ۳۰ ثانیه ای ، این محتوا می تواند برای متخصصان فروش که سعی در برقراری ارتباط با آینده نگران کننده دارند ، از ارزش بالایی برخوردار باشد.

به عنوان مثال ، تیم های فروش می توانند پیوندهایی به مطالب قبلی در رسانه های اجتماعی ارسال کنند که طرفداران خوبی با آن درگیر شدند.

۷ ٫ محتوای در حال تحویل

غالباً از منظر بازاریابی دیجیتال نادیده گرفته می شود ، آموزش ها و مواد مورد استفاده برای متخصصان فروش ابزاری مهم برای فروش است. این اسناد نه تنها اطلاعاتی را در مورد اعضای تیم فروش جدید در اختیار شرکت قرار می دهد بلکه صدا و صدای ایده آل مورد استفاده در تعامل با مشتری را نشان می دهد.

هنگامی که شما این مواد فروش فروش را تهیه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که محتواهایی مانند رسالت ، ارزش ها و نکات مربوط به شرکت خود را درمورد اینکه چگونه متخصصین فروش می توانند با موفقیت از محتوا از پیش توسعه یافته با موفقیت استفاده کنند ، استفاده کنید.

۸ ٫ یک صفحه

یک صفحه صفحه نمایش های یک صفحه ای است که درک ساده ای از جنبه خاصی از برند شما ایجاد می کند. در صورت استفاده از راه حل های فروش ، یک صفحه می تواند به وضوح مزایای یک محصول یا خدمات را بیان کند و چگونگی عملکرد آن به عنوان یک راه حل مؤثر برای یک چالش که با یک چشم انداز پتانسیل بالا روبروست ، عمل کند.

این برگه های مرجع سریع باید در یک مکان آنلاین مبتنی بر ابر نگهداری شوند که در دسترس همگان باشد ، زیرا این ابزارها برای متخصصان فروش برای تقویت دانش خود یا ارسال به چشم اندازهایی هستند که در حال حاضر در فرایند تصمیم گیری هستند.

در پایان روز ، مدیریت محتوای با کیفیت بالا برای فروش می تواند به افزایش تبدیل ها و خط اصلی سازمان شما کمک کند. هزینه فروش content می تواند توسط تیمهای بازاریابی محتوا و متخصصین فروش مورد استفاده قرار گیرد تا بتواند منجر به مشارکت و مشاغل در سراسر قیف فروش شود.

نتیجه گیری

برای بازاریاب های دیجیتالی که به دنبال کمک به موفقیت تیم فروش هستند ، همسویی با ایجاد محتوا با نیازهای فوری متخصصان فروش می تواند به ساده ترین روند برای همه طرف های درگیر کمک کند. بهترین نوع محتوا برای فروش می تواند به منافع بیشتر تجارت کمک کند و این امکان را به شما می دهد که فروشندگان در تلاش خود موفق باشند.

امروز با بحث در مورد نکات درد مشتری که بلافاصله باید به آنها توجه شود ، کار خود را آغاز کرده و از توانایی های ایجاد محتوای خود برای توسعه محتوای با ارزش استفاده کنید که این موضوعات را حل می کند.

پست های مرتبط:

     

  • مشتریان خود را با فروش اجتماعی جذب ، جذب و تبدیل کنید
     
  • چگونه هواداران و نفوذ مردم را از طریق رسانه های اجتماعی فداکارانه بدست آوریم
  •  

  • چگونه بازاریابی آنفلوآنزا می تواند استراتژی محتوای شما را خاموش کند
  •  

  • ۵ روندهای بازاریابی دیجیتال برای مشاغل کوچک
  •  

  • ۷- جستجوگرها ساده هک پنهان در گوگل Analytics