5 ماده ی غذایی ضد خستگی | تغذیه سالم


بــلــغــــور جـــو، ماســـــت، اســـــــــفـنـاج، لـــوبیـــاهـــا، مغــــزها و دانــــــــه ها، پنج ماده غذایی هستن که به دلیل هضم آسون و غنی بودن از مواد مغذی، به بدن کمک اساسی کرده و واسه افراد

به درد بخور می باشن.


اگه همیشه بعد از خوردن، احساس بی حالی و خستگی می کنین، به وجود اومده به وسیله خوردن غذاهای غلطه. ترفند اون اینه که غذاهایی رو انتخاب کنین که انرژی رو کم کمک آزاد می کنن و به آرومی و در طولانی مدت اون رو افزایش می بدن و از مصرف غذاهای دارای قند بالا که قند اونا به سرعت آزاد می شه، دوری کنین.

بــلــغــــور جـــو

بلغور جو تقریبا بر هر غله ای در صبحونه برتری داره و جزء بیشترین تولیدات غلات سبوس دار صبحونه س و هم به عنوان ماده غذایی عالی در جهت پشتیبانی از سلامت سیستم گوارش نگریسته می شه. به دلایل فوق خیلی از متخصصین داخلی و تغذیه نه فقط به بیماران دیابتی اجازه خوردن بلغور جو رو می بدن، بلکه در واقع اونا رو تشویق هم می کنن، به خصوص این که به حفظ سطح قند خون طبیعی کمک می کنه.

چگونگی عمل

فیبر در سلامت دستگاه گوارش خوبه.

علاوه بر فیبر بالا، جودوسر شامل سه نوع ماده غذایی مهم منیزیم، پروتئین و فسفره و بر سطح انرژی تاثیر می گذارد و یه غذای ایده آل در مقابله با خستگی و هم یه

منبع : tebyan.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *