5 میان وعده‌ی مناسب برای کاهش اشتها | چاقی

5 میان وعده مناسب واسه کاهش اشتها

یه تیکه شکلات پنج سانتی متری بیشتر از 100 کالری نصیبتون نمی کنه اما همین اندازه خیلی راحت جلوی اشتها و میل شدیدتان به سمت مصرف شیرینی جات رو میگیره.

تابستانه و بساط مهمانی و گشت و گذار آخر هفته داغ. اما خودتون که بهتر می دونین مهمانی رفتن و جشن و تفریحات آخر هفته احتمال پرخوری و در آخر کمی اضافه وزن رو بالا می بره. به خاطر همین پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به این مهمانیا یا تفریحات آخر هفته این چند میان وعده ساده رو بخورین. در این صورت جلوی اشتهای شما گرفته می شه و به دنبال هله هوله ها و غذاهای چرب مهمانی نیستین. واسه آشنایی با این میان وعده های ضداشتها مطالعه این مطلب کوتاه رو از دست ندین.

بفرمایید هوموس

هوموس یا حمص یکی از غذاهای ساده، سبک و مغذیه که از نخود و کره کنجد، آب لیمو، سیر، روغن زیتون و چیزای دیگه ای به جز اینا جفت و جور می شه و میشه به عنوان یه میان وعده مناسب استفاده کرد. البته هوموس رو با ترکیبات جور واجور و روشای مختلفی جفت و جور می کنن. این غذا یا میان وعده ساده پر از پروتئین، ویتامینا، مواد معدنی و فیبرهای غذایی هستش که با گرسنگی شما مقابله می کنه. می تونین از این غذای ساده به عنوان پیش غذا یا میان وعده استفاده کنین. می تونین هوموس رو با نون یا سالاد سبزیجاتی مانند هویج و کرفس و چیزای دیگه ای به جز اینا بخورین.  

 

بفرمایید ذرت بو داده

دو فنجون ذرت بو داده کم چرب یه انتخاب سالم و خوشمزه به عنوان میان وعده حساب می شه که خیلی راحت جلوی گرسنگی شما رو میگیره. علاوه بر این ذرت بو داده شامل فیبرهای غذاییه که باعث ایجاد احساس سیری طولانی یه مدت می شه. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که دو فنجون از این میان وعده سالم کالری زیادی هم به بدنتون نمیرسونه و شما می تونین با خیال راحت ازش استفاده کنین.

 

با مصرف ماست یونانی احساس سیری طولانی یه مدت دارین

بفرمایید آجیل

دانه ها و مغزهای روغنی

منبع : tebyan.net

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *